Rekonštrukciou vláda prišla o Charakter

1. apríla 2021, Mária Benová, Novinári robia politiku Politika

30.mar. Správy RTVS o 19:00:
Redaktorka Rita Fleischmanová: Zákulisné reči o tom, že za demisiou M.Krajniaka je záujem NAKA o jeho osobu, označil za fámu…
M.Krajniak: „Počul som, že niekto túto fámu rozšíril, ale ako viete, poslanci NRSR už 8 rokov nemajú žiadnu imunitu okrem výrokov na pôde NRSR…
Ja som sa pre podanie demisie rozhodol slobodne aj preto, že nepovažujem za férové, aby našu spoločnú zodpovednosť za spory v koalícii niesli iba minister Marek Krajčí a Igor Matovič…“ M.Krajniak: „Každý sa rozhoduje slobodne, ale keď som pred 2 týždňami podával demisiu, tak som to robil s tým, že podávam demisiu a nie, že robím nejaké divadielko alebo vydierku na to, aby som sa mohol o 5 minút vrátiť.“
. . .

30.mar. Noviny TV JOJ priniesli v kolážovej reportáži práve tú poslednú vetu M.Krajniaka z interview na chodbe NRSR.

30.mar. TV Noviny na Markíze☝️ odvysielali tesne po 1.reklamnej prestávke z utorkového interview s M.Krajniakom presne tú istú poslednú vetu, všimnite si však, ako komentár redaktora prekrútil pôvodný význam exministrových slov:
Redaktor L.Zuzelka: „Otázniky vzbudila už samotná demisia Milana Krajniaka. Ministra práce o ňu nikto nežiadal.“
Prezidentka Z.Čaputová v Paláci: „Sú mi nie celkom zrejmé dôvody vášho kroku…“
Redaktor L.Zuzelka: „Krajniak hovoril o politickom geste, v čase jeho demisie to ešte vyzeralo, že sa na ministerstvo bude môcť vrátiť. Najnovšie je jasné, že očakávania jeho návratu sa nenaplnia. Exminister práce definitívne končí a na rozdiel od M.Krajčího ide o jeho dobrovoľné rozhodnutie.“
M.Krajniak: „Keď som pred 2 týždňami podával demisiu, tak som to robil s tým, že podávam demisiu a nie, že robím nejaké DIVADIELKO alebo VYDIERKU na to, aby som sa mohol o 5 minút vrátiť.“