Založ si blog

Pán primátor, pri plate 6 tisíc nemáte ani šajnu

K posledným Vianociam si primátor Bratislavy Matúš Vallo nechal schváliť zvýšenie platu na 6 tisíc eur. A svojim poddaným, aby nezávideli, tiež progresívne čoto nadelil… zvýšenie daní z nehnuteľnosti, v niektorých lokalitách až o 100%.  Primátor Trnavy Peter Bročka sa nechcel nechať zahanbiť a v tom istom čase nastavil výšku dane na úroveň veľmi podobnú tej v Bratislave, čo znamenalo pre Trnavčanov zvýšenie až o 200%… Nedávno mi prišiel do schránky otvorený list, adresátom na obálke bol primátor mesta Trnava:

„Chcel by som napísať Vážení pán primátor, keby sa to dalo…

Avšak na to, aby bol človek vážený, nesmie byť bezcharakterný. Celý svoj život sa živím poctivým remeslom vo vlastnej dielni, ktorú som si pristaval k svojmu vlastnému rodinnému domu a snažím sa len tvrdou prácou uživiť moju štvorčlennú rodinu. Som obyčajný živnostník, ktorý vo svojej malej dielni zamestnáva troch ľudí. Neberiem, ako Vy, žiadne tisíce mesačne, ale každé euro som si, resp. sme si s mojimi spolupracovníkmi poctivo a tvrdo odrobili.

Ten hlavný dôvod, prečo píšem tento otvorený list je, že ste ma svojim rozhodnutím donútili urobiť niečo, na čo nie som hrdý a ani nikdy nebudem… Úprimne to ľutujem, no nemal som na výber. Snažil som sa vymyslieť inak, no nedalo sa. Potom, ako ste mi niekoľkonásobne zdvihli daň z domu a ešte aj z dielne, navyše aj za odvoz odpadu, ktorý produkujem aj v dielni, vzhľadom na výšku platby, ktorá ma v novom roku očakáva, jeden z mojich zamestnancov musel odo mňa dostať na Vianoce výpoveď… Vás to však iste netrápi, ten koho to mrzí a ničí, som iba ja. A pritom tie nepríjemnosti v rodine môjho kolegu na sviatky ani neboli spôsobené mojou vinou, je to Vašou hanbou. Vaše neúmerne nezmyselné zvyšovanie daní už má a bude mať ďalšie takéto dopady na bežných ľudí, ktorí nemajú Vaše vysoké príjmy a zažívajú každodenné starosti, od ktorých ste Vy evidentne úplne odtrhnutí. Neviem ako Vy osobne, ale Vaši rodičia sa už za Vás asi hanbia, aké bezcitné karikatúry na ľudské bytosti to vychovali, ktoré s aroganciou na maximálnej možnej úrovni stroho odpovedajú ľuďom, že veď ide len o smiešne 4 eurá mesačne (napr. pri trojizbovom byte). Ako môžete vidieť v mojom prípade, ide o podstatne viac a Vaše rozhodnutie bolo pre niekoho aj likvidačné!

Skôr ako som sa rozhodol pre napísanie tohoto otvoreného listu, pokúsil som sa napísať Vám cez sociálne siete na Vaše profily a profily lokálnych médií, keďže je to jediná forma komunikácie, ktorú uznávate. Pochopil som rýchlo, prečo je jediná Vami uznávaná… Všetky moje príspevky ste bez hanby zmazali ako za totality! Vytvárate dojem, že robíte pre ľudí, a že ľuďom sa to páči, ale realitou je opak. Bez hanby ničíte ľuďom životy, o ktorých pri svojom 6-tisícovom plate nemáte ani šajnu. Mne je stále veľmi ľúto môjho kolegu, a je mi ľúto aj každej ďalšej podobnej obete Vašej arogancie.“

O Dankovi píše arogantný Bárdy, Matoviča zamlčal

26.02.2024

Šéfredaktor Aktualít sa dnes pustil do Andreja Danka a SNS. Peter Bárdy však všetky fakty čerpal z investigatívnej práce I.Matoviča, ktorému sa nielen, že nepoďakoval za to, že robí za nich náročnú prácu, ale on Igora v celom článku ani len nespomenul. Je Peter Bárdy plagiátor? Posúďte sami: P.Bárdy píše: „Veď kto vie v noci zbúrať semafor, nezavolať [...]

Matovič zjednotil PS+Smer +novinárov cez Šimkovičovú

22.02.2024

Fico aspol radi dávajú Matoviča a jeho hnutie do jednej kopy s progresívcami, s prezidentkou. A všetky liberálne médiá podľa nich vraj píšu v jeho prospech. Už 3roky sa deje presný opak. V Aktuality, SME, DenníkN takmer denne Matoviča doslova šikanovali. A stále to pokračuje. Komentáre v Aktualitách, okrem šéfredaktora Bardyho, pravidelne venuje Matovičovi ešte [...]

Aktuality kopú za Fica

05.02.2024

Dnes sa Bárdy z Aktualít krásne prezradil. Už to ani neskrýva. Vytešuje sa, že Matovič má tak málo percent v prieskume, lebo by sa jeho strana nedostala do parlamentu a vďaka tomu by všetky tie prepadnuté hlasy mohli Ficovi nahnať ústavnú väčšinu. A hneď nato sa teší z toho, ako protesty opozície najviac poškodili Matovičovi, lebo na nich nie je. A kope doňho. Takže vy [...]

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 09:06

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Mária Benová

Vyštudovala som psychológiu na Trnavskej univerzite. V praxi som sa venovala väzňom a narkomanom. Som vydatá a mám 4 deti. Hrám na klavíri, rada čítam a chodím do prírody. Kandidovala som vo voľbách do NRSR za OĽaNO s č.100. fb.com/PhDr.Maria.Benova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 214
Celková čítanosť: 2823925x
Priemerná čítanosť článkov: 13196x

Autor blogu