Založ si blog

Pellegrini priznal, že ANKETA je podvod

Sám autor to na svojej FB stránke priznal tesne po spustení internetovej ankety…
Peter Pellegrini: „Viacerí z vás nám dnes napísali, že na danej stránke chceli hlasovať, ale stránka im to neumožnila. Chcem vás ubezpečiť, že máme záujem o vyjadrenie názoru každého jedného z vás.
Nechceme však urobiť z hlasovania terč špekulantov, ktorí budú klikať od rána do večera a znedôveryhodňovať tak celú anketu…“

  • Hneď v ďalšej vete si však P.Pellegrini protirečil:

„Preto je hlasovanie technicky obmedzené tak, aby bolo možné z jednej IP adresy hlasovať len raz v určitom časovom intervale, ktorý je aktuálne nastavený na 2 hodiny.“

Bývalý podpredseda vlády pre informatizáciu Peter Pellegrini teda sám potvrdil, že človek síce nemôže klikať od rána do večera, ale „iba“ 12-krát denne z jednej IP adresy. Ak anketa potrvá dajme tomu mesiac, tak to bude „iba“ 360 hlasov z jednej IP adresy…

  • Faktická poznámka: Čo však nepriznal je fakt, že množstvo ľudí, ktorí nikdy nehlasovali zistili, že z ich IP adresy hlasované už bolo. Mne osobne sa tento prípad stal na viacerých WiFi aj na mobilných dátach, aj traja iní priatelia mi opísali rovnakú skúsenosť…

… Napokon som sa dočítala aj to, že redakcia Aktuality.sk je už od skorého poobedia zaplavená podobnými sťažnosťami od čitateľov 😀

  • Aktuality.sk 13:36 nové skutočnosti:
  • Mnoho čitateľov Aktuality.sk nám do redakcie píše, že mali záujem hlasovať, no zostali prekvapení z toho, čo sa im zjavilo na obrazovke počítača či displeji mobilného telefónu: „Váš hlas sme už zarátali! (…) Z vašej IP adresy už bolo hlasované a dvanásť hodín po tom z nej nie je možné opätovne hlasovať,“ inštruuje hláška na stránke ľudí zapojiť sa do projektu Hlasu-SD.
  • Presne takýto zážitok mala aj čitateľka, ktorej meno máme k dispozícii: „Chcela som si prečítať otázky v ankete, ktorú dnes vyhlásila strana Hlas a ostala som som v nemom úžase. Ešte som si nestihla prečítať otázky a už ma to zablokovalo,“ skonštatovala.
  • Ďalšia čitateľka nášho portálu zase dodáva svoj názor a skúsenosť: „Keď som chcela zahlasovať v Pellegriniho ankete proti referendu, napísalo mi, že z tejto IP adresy bolo už úspešne hlasované. Tak ako: je to podvod, hlasuju si sami, alebo ja som neschopná pracovať s mojim PC.“

+ Marek Bôžik mi k tomu napísal: „Pre Pelleho som spravil malé videjko ako sa dá z 1 počítača hlasovať 300-krát za deň…“

Počas 3.vlády SMERu bol vicepremiérom pre informatizáciu najskôr Peter Pellegrini a po dvoch rokoch ho v kresle vystriedal Richard Raši. Minuli miliardu na informatizáciu verejnej správy, nevedno/nevidno kam… Ak však títo dvaja tzv.“experti“ na informatizáciu zadali vyrobiť internetovú anketu svojim v minulosti už „osvedčeným“ dodávateľom, niet sa čo čudovať, že realizácia projektu dopadla tak, ako dopadla…

  • AKTUALIZOVANÉ 20:00:
    TELEVÍZNE NOVINY TV Markíza o 19:25 Pellegriniho anketu poctivo odpromovali, žiadne problémy z praxe si samozrejme nevšimli 😀

. . .

Drahí priatelia,
dnes to nebolo zďaleka po1.krát, kedy táto redakcia namiesto pre diváka prínosnej žurnalistiky odvysielala PROMO-reportáž akoby na objednávku politickej strany…

Pelleho HLAS, nový názov pre TV Noviny na Markíze?

14.aug. Televízne Noviny TV Markíza priniesli reportáž s názvom: PELLEGRINI chce mať HLAS. Redaktor Viktor Serebryakov v nej so zatajeným dychom dávkoval nemalé dávky superlatív na Pellegriniho i jeho družinu. A to všetko popretkávané prestrihmi na skupinové heroické pózy v bielych tričkách s červeno-fialovým logom… Normálne som až musela skontrolovať kalendár, v ktorom storočí dnes žijeme, lebo pri takomto novinárskom výkone musel aj pán Darmo (riaditeľ STV za Mečiara) zblednúť od závisti. Lepšie raz vidieť, ako 100-krát počuť, preto som vám pripravila galériu výjavov z reportáže, aspoň tých najbizarnejších, čiže takmer všetkých 😉 …  [Pokrač.článku] . . .

Gašpar Pellegrini bol vraj v 1. línii : )

V to rána, keď NAKA zatkla bývalého policajného prezidenta, Peter Pellegrini sebavedomo vyhlásil: „Čo môžem povedať a pripomenúť, je, že ako zastupujúci minister vnútra som to bol práve ja, ktorý sa v r.2018 dohodol s policajným prezidentom Gašparom, že opustí svoju funkciu a uvoľní stoličku pre niekoho iného, to je všetko, čo k tomu môžem povedať…“ Ako to však bolo naozaj?
15.mar.2018 bol dovtedajší vicepremiér Peter Pellegrini poverený zostavením novej vlády
15.apr.2018, keď T.Gašpar stále sedel na stoličke policajného prezidenta, vtedajší premiér ho obhajoval na TA3 v relácii v politike:
Peter Pellegrini: „No dôvera v našu políciu myslím, že každým rokom rastie medzi ľuďmi…  [Pokrač.článku] . . .

Ak boli očkované, nie je ich škoda

11.04.2024

Igor Matovič dal status o pohrebe dievčat z Ľubovne a troll bez tváre mu napísal, že ak boli očkované, nie je ich škoda. Hnus. Ale troll menom Chodiaca katastrofa píše s účelom postupne, plíživo v ľuďoch stierať hranice, aby v nich zahlušili citlivosť na informácie, fakty, dobro. Vlastnosti ako ľudskosť, súcit v ľuďoch potierať a vnášať nenávisť, agresiu. Človek, [...]

O Dankovi píše arogantný Bárdy, Matoviča zamlčal

26.02.2024

Šéfredaktor Aktualít sa dnes pustil do Andreja Danka a SNS. Peter Bárdy však všetky fakty čerpal z investigatívnej práce I.Matoviča, ktorému sa nielen, že nepoďakoval za to, že robí za nich náročnú prácu, ale on Igora v celom článku ani len nespomenul. Je Peter Bárdy plagiátor? Posúďte sami: P.Bárdy píše: „Veď kto vie v noci zbúrať semafor, nezavolať [...]

Matovič zjednotil PS+Smer +novinárov cez Šimkovičovú

22.02.2024

Fico aspol radi dávajú Matoviča a jeho hnutie do jednej kopy s progresívcami, s prezidentkou. A všetky liberálne médiá podľa nich vraj píšu v jeho prospech. Už 3roky sa deje presný opak. V Aktuality, SME, DenníkN takmer denne Matoviča doslova šikanovali. A stále to pokračuje. Komentáre v Aktualitách, okrem šéfredaktora Bardyho, pravidelne venuje Matovičovi ešte [...]

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Fico vyzval Dolinkovú, aby zabezpečila výstavbu nemocníc. Zostávajú jej dva roky, odborníci sú skeptickí

16.04.2024 07:30

Opozícia rezortu vyčíta zlú komunikáciu, nerealizovanie viacerých potrebných zmien, ustupovanie koaličnej SNS či záujmom finančnej skupiny Penta.

vesmír SpaceX raketa crew dragon

NASA: Objekt, ktorý poškodil dom na Floride, pochádzal z ISS

16.04.2024 07:16

Objekt prerazil strechu a poškodil podlahu na dvoch poschodiach, pričom skoro trafil dieťa.

hexagon, Banská Bystrica

Detské ihrisko, aké nikde inde na Slovensku nenájdete, je v Banskej Bystrici. Desaťročia chátralo, teraz ho zachraňujú

16.04.2024 07:00

Betónové šesťuholníkové tvárnice, z ktorých je komponované detské ihrisko s niekoľkými preliezačkami, osadili do Parku pod Pamätníkom SNP pred viac ako polstoročím. Unikátne dielo aktuálne obnovujú.

UA Vojak / UA Armáda / Bachmut / Doneck /

ONLINE: Hlasovanie o pomoci Ukrajine v USA oddelia od balíka pre Izrael. Bez pomoci budú ruské útoky hrozivejšie

16.04.2024 06:10, aktualizované: 06:39

O vojenskej pomoci pre Ukrajinu a Izrael sa nebude v americkej Snemovni reprezentantov hlasovať spolu.

Mária Benová

Vyštudovala som psychológiu na Trnavskej univerzite. V praxi som sa venovala väzňom a narkomanom. Som vydatá a mám 4 deti. Hrám na klavíri, rada čítam a chodím do prírody. Kandidovala som vo voľbách do NRSR za OĽaNO s č.100. fb.com/PhDr.Maria.Benova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 215
Celková čítanosť: 2830276x
Priemerná čítanosť článkov: 13164x

Autor blogu