Založ si blog

DenníkN živí skorumpované politické mŕtvoly ako Drucker

◾24.nov.2021🍀 – zásah NAKA kvôli konkrétnym verejným obstarávaniam na Ministerstve vnútra z čias R.Kaliňáka a D.Sakovej, ktoré pravidelne vyhrávala firma REMPO

◾9.apr.2018🌹
Na tlačovej konferencii informoval I.Matovič o tom, ako čerstvý minister T.Drucker, náhradník za R.Kaliňáka, ešte v r.2012-2016, vtedy ako gen.riaditeľ Slovenskej Pošty zvýhodňoval firmu REMPO, s ktorou popodpisoval viacero zmlúv. Podľa I.Matoviča šéf Pošty Drucker robil pre firmu REMPO „nadprácu“ tým, že ich zmluvy nezverejňoval. Pošta informovala vždy len o tom, že zmluvy s firmou REMPO podpísala, ich obsah ale nebol známy. Nuž a práve od majiteľov firmy REMPO získala výhodne Druckerova manželka pozemky v hodnote 1,5 mil.€ v čase, keď sa z riaditeľa Pošty T.Druckera stal minister zdravotníctva. Za pozemky v Špačinciach zaplatila iba 120-tis.€, čo bolo výrazny pod vtedajšiu trhovú cenu. I.Matovič sa na tlačovke odvolával na rozhovory s jej susedmi, ktorí vraj pozemky kúpili násobne drahšie. Ich celková vtedajšia hodnota mala byť až 1,5 mil.€.
I.Matovič: „Rozdiel medzi tými sumami? 1,38mil.€. A ja sa teraz pána ministra vnútra Druckera pýtam: Je toto úplatok za to, že bol tak veľmi štedrý a za to, že na Pošte zatajoval zmluvy s firmou REMPO, ktorej majitelia sú tí, ktorí predali Druckerovcom pozemky?“

  • Faktická poznámka: T.Drucker po pár hodinách skúšal na svojej tlačovke habkať niečo v zmysle, že tak teda zakáže manželke podnikať, ale I.Matovič aj v nasledujúcich dňoch na tlačovkách vyvracial Druckerove klamstvá, kládol doplňujúce otázky a prezentoval ďalšie podozrivé kšefty p.Druckerovej…

◾10.apr.2018🌹

◾12.apr.2018🌹TASR/HNonline.sk
Nový min.vnútra T.Drucker urobil okrem pozemkov pri Trnave podnikateľský zázrak aj v meste Sarasote na Floride, kde získal polovicu domu lacnejšie o viac ako 120-tis. dolárov. Na tlačovej konferencii na to upozornil Igor Matovič.
I.Matovič: „Majú špičkové registre, a tak sa viete dopracovať k celej histórii tohto domu. Dočítate sa, že aktuálnymi vlastníkmi sú Lucia Druckerová a Jozef Michálek a vidíme, za čo sa táto vila ako celok v minulosti predávala – 290-tisíc dolárov, 335.-tisíc dolárov a 250-tisíc dolárov. Druckerovej bola polovička predaná za 60.500 dolárov. Teda polovičku kúpila za menej ako štvrtinu ceny…“ Zároveň poukázal na to, že v rovnakom roku sa susediace vily ako celok predávali za 430-tisíc, 365-tisíc resp. 385-tisíc dolárov. „Nech teda bola reálna hodnota celej vily 360-tisíc dolárov, hodnota polovice je potom 180-tisíc dolárov. Ale cena polovice pre Druckera bola 60.500 dolárov, čo je rozdiel 120-tisíc dolárov. On tvrdí, že to preto, lebo bude investovať. Ale aký dôvod je dať mu dar 120-tisíc dolárov a nemať z toho nič? Lebo ten čo predal, nikdy nebude mať nič z toho, že Drucker vraj bude v budúcnosti investovať, ako tvrdil novinárom…“
Eurofondy na hotely
Pôvodnými majiteľmi celej vily na Floride boli Jozef Mihalik a Jozef Michálek. Svoju časť predal Druckerovi Mihalik. Obaja sú spolumajiteľmi spoločnosti Panoráma Šport Hotel, ktorá vlastní hotely Holliday Inn v Bratislave, Trnave a Žiline. Podľa Matoviča dostali od Minist.Hospodárstva pod vedením SMERu dokopy 400-tisíc eur cez eurofondy na hotely v Žiline a v Trnave. „Účelom bolo zvýšenie konkurencieschopnosti, hotelom sa pritom darí. Eurofondy do takýchto hotelov v žiadnom prípade nepatria,“ dodal Matovič…obul sa aj do Druckerovej manželky Lucie. Minister vnútra tento týždeň oznámil, že sa jeho manželka vzdá podnikania. Prišlo to po tom, ako Matovič upozornil behom troch dní na viaceré nejasnosti ich podnikania… „p.Druckerová je po všetkých výnosných obchodoch za minulý rok, jednoducho minister má doma poklad, má doma bohyňu podnikatelského neba a on jej zakáže podnikať… Veď toto je podnikateľka roka, nie vy ostatní trochári, čo po drobných zbierate. čiže pán minister, naozaj by som bol veľmi veľmi rád, aby ste odišli zo svojej funkcie ministra a išli pomáhať svojej manželke, my takúto obetu od vás nechceme.“

  • Po tlačovke I.Matoviča sa Tomáš Drucker na niekoľko dní vyparil, údajne mal PN-ku kvôli „PROBLÉMOM S CHRBTICOU“

◾16.apr.2018🌹
Čerstvý minister vnútra napokon odstúpil. Šokujúci však bol dôvod, ktorý na tlačovke prezentoval T.DRUCKER:
Tomáš Drucker: „Žiadalo sa odo mňa, aby som dokázal znížiť túto polarizáciu, aby som odvolal T.Gašpara. Ale ja si chcem zachovať svoju integritu. Ak si myslím, že tvrdé odvolanie T.Gašpara nie je správne, tak pokiaľ ja mám vytvárať istú polarizáciu namiesto jej uvoľnenia, si myslím, že za týchto okolností nemám ďalej právo zotrvávať v pozícii ministra vnútra. Preto som sa rozhodol, že podám do rúk pána prezidenta rezignáciu na svoju funkciu.“
Končiaci minister na základe 3-týždnového preverovania vo funkcii dospel k záveru, že „NIE JE SPRÁVNE ANI SPRAVODLIVÉ ODVOLAŤ T.Gašpara“… O odchod T.Gašpara podľa vlastných slov T.Drucker ani nepožiadal ani mu ho nenavrhol, iba s ním o tom „debatoval“.
Odchádza vraj preto, lebo „nedokázal upokojiť atmosféru v spoločnosti a jej polarizácia pretrváva“.

Avšak hneď na 2.deň…

◾17.apr.2018🌹v Prezidentskom paláci
Po akte odovzdania demisie sa prezident A.Kiska spolu s exministrom Druckerom a premiérom Pellegrinim odobrali na krátky rozhovor. Po ňom pred novinármi rečnil najprv Pellegrini:
„Ako predseda vlády chcem povedať, že ma veľmi mrzí, že vládu opúšťa Tomáš Drucker. Som presvedčený, že je to človek, ktorý bol schopný priniesť nové veci na ministerstvo vnútra. Som presvedčený, že ponuka, ktorú som mu dal, nebol chybný krok… Vláda stráca jedného dobrého manažéra a musím rešpektovať rozhodnutie ministra a musím adekvátne na to reagovať…
… Keďže viem, že situácia, ktorá dnes vládne, je náročná, rozhodol som sa, že nepoverím nijakého ministra, ale prevezmem rezort ja ako predseda vlády
… Chcem vás novinárov poprosiť, dnes, aby ste mi nechali ešte niekoľko hodín ísť pracovať, ako nový dočasne poverený minister vnútra a tu vám oznamujem, že ešte v popoludňajších hodinách sa stretneme a určite vás budem informovať o ďalšom postupe, čo sa týka ministerstva vnútra a otázok, ktoré dnes na stole stoja. Nechajte mi pár hodín a o pár hodín sa znovu vidíme, ďakujem.“

Tomáš Drucker: „Nemám list ani mandát od Boha, na to, aby som ministrom bol. Na 2.strane si myslím, že každý má nejaké rámce, a považoval som v danej chvíli, že nie som schopný doručiť to, prečo som túto funkciu bral ako minister vnútra. Poprosil som o pochopenie a porozumenie aj predsedu vlády (Pellegriniho) aj predsedu strany (R.Fica), lebo ja verím, že takto asi sa treba v istých chvíľach zachovať.“

◾17.apr.2018🌹o 15:00 na Úrade Vlády
Dočasne poverený min.vnútra Pellegrini: „Dohodli sme sa s pánom prezidentom Policajného zboru (PZ), že aj vzhľadom na aktuálnu situáciu a uvedomujúc si potrebu stabilizovať situáciu a ukľudniť to pnutie, zbaviť políciu toho, aby bola neustále pod tlakom médií a bola by spochybňovaná jej činnosť, sme sa spoločne aj s pánom prezidentom Gašparom dohodli, že na pozícii policajného prezidenta skončí… sme sa s pánom prezidentom dohodli, že jeho odchod budeme konkretizovať aj konkrétnym dátumom a dohodli sme s pánom prezidentom, že ukončí svoje pôsobenie na čele PZ ku dňu 31.5.2018“

  • Poznámka na okraj:
    „Ja nemením svoje názory a ak som povedal na adresu policajného prezidenta, že ho považujem za profesionála na správnom mieste, tak za tými vyjadreniami si stojím. Chcem povedať, že osoba pána generála, ktorý stál šesť rokov na čele PZ, je osoba kompetentná, ktorá má všetky schopnosti riadiť PZ,“ dodal jedným dychom Pellegrini.
  • Faktická poznámka:
    (RE)KAPITULÁCIA – T.Drucker tvrdil, ževraj nechcel odvolať Tibora Gašpara a práve preto radšej on sám podal demisiu, aby len pár hodín po odchode T.Druckera z ministerstva vnútra bol bez problémov odídený aj Tibor Gašpar… Dáva vám to celé zmysel? Počkajte, to najlepšie ešte len príde…

◾5.nov.2020🍀
24 hod. po zadržaní T.Gašpara sa politický zombík T.Drucker ako blesk z jasného neba opäť objavil na obrazovke TV Markíza a interview s ním odrazu potreboval urobiť aj Michal Katuška zo SME:
Fico na mňa naliehal, aby som Gašpara neodvolával,“ tvrdí Drucker v týchto rozhovoroch…

  • Faktická poznámka: Prečo po 2,5 roku tvrdí obletovaný Drucker niečo iné, úplne opačné, ako v čase, keď touto témou žila celá spoločnosť? A prečo je vôbec obletovaný? Prečo ešte niekoho v tejto krajine zaujíma, čo DNES tvrdí skorumpovaný BÝVALÝ politik? Prečo v hlavnom spravodajstve? A keď už, tak prečo jeho dnešné verzie príbehu ani M.Katuška ani nikto z redakcie SME ani nikto z redakcie TV Markíza nedal do kontrastu s tým, čo tvrdil v apr.2018🌹?
    Tomáš Drucker: „Ak si myslím, že tvrdé odvolanie T.Gašpara nie je správne, tak pokiaľ ja mám vytvárať istú polarizáciu namiesto jej uvoľnenia, si myslím, že za týchto okolností nemám ďalej právo zotrvávať v pozícii ministra vnútra.
    25.mar.2018 na TA3
    Moderátor Noro Dolinský: Aký je váš vzťah s bývalým ministrom vnútra R.Kaliňákom, ktorý je aj podpredsedom strany SMER? Vylučujete akékoľvek zásahy z jeho strany do vášho ministrovania?
    Min.vnútra Tomáš Drucker: „Ja som osoba svojprávna, aj ľudia ma takto poznajú, myslím si, mám svoje meno s skúsenosť. A ani by som nerád podsúval teraz, že R.Kaliňák je nejaké zlo. Ale ja som človek, ktorý nemá problém s kýmkoľvek sa rozprávať, pokiaľ sa bavíme teraz obežných ľuďoch,nehovorím o tých ktorí sú z kriminálneho prostredia apod. Ale nemám problém debatovať s kýmkoľvek a myslím si, že som svojprávna osoba, za tým si stojím a myslím si, že sa viem obzrieť dozadu… Samozrejme,že sa ho pýtam na konkrétne veci a konkrétne projekty… pýtam sa ho na to, na čo by som sa pýtal kohokoľvek iného pri preberaní rezortu. Ale nepociťujem žiaden tlak na seba…
    Rozprával som sa s ním aj o p.Gašparovi, ale ja si myslím, že p.Kaliňák ma pozná, aký som, takže nikdy nesmerovala tá debata k tomu, aby niekto na mňa musel vyvíjať tlak… Samozrejme, že p.Kaliňák povedal aj verejne aj mne, že je presvedčený, že T.Gašpar je dobrý policajný prezident. Ja som na to reagoval niekoľkokrát, že ja p.Gašpara poznám zo zasadnutia bezpečnostnej rady a vnímam ho ako kultivovaného človeka, nepoznám jeho prácu detailne, už som dostal štatistiky…“

◾24.nov.2021🍀
Zásah NAKA prebieha pre verejné obstarávania na Ministerstve Vnútra za 52 mil.€ vo firme REMPO, spájanej s R.Kaliňákom (ale aj so zákazkami na Slovenskej Pošte za čias bačovania Kaliňákovho nominanta T.Druckera).
Za Kaliňáka a Sakovej mala podľa vyšetrovateľov NAKA na Min.Vnútra fungovať zločinecká skupina, ktorá vyťahovala milióny eur z projektov v rezorte vnútra a na ústredí práce. Obstarávali ich v r.2015-2019, za vlád SMERu… Už 3 mesiace predtým…
16.aug.2021 obvinil vyšetrovateľ osoby, ktoré podľa neho boli na 2.+3.stupni riadenia zločinec.skupiny. V čom mala podľa dovtedajšieho vyšetrovania spočívať činnosť skupiny?
[Viď môj augustový FB-status o kauze „VATA za 17mil.€„:]

…o 24hod. neskôr…

◾25.nov.2021
DenníkN uverejnil „odborný“ článok s názvom
PREČO SA NESMEJEME, VEĎ SME V CIRKUSE
ktorého autorom je SMERácky „odborník“ na POŠTU, ZDRAVOTNÍCTVO, POLÍCIU i celý REZORT VNÚTRA, univerzálny minister, čo nevedel vysvetliť svoje majetkové prepojenia na Kaliňákovu mafiu a aby to zakryl, tak radšej pri podávaní svojej vlastnej demisie zosmiešnil sám seba viac ako Glvač s Jankovskou dohromady…
…Trúfalosť oligarchov-majiteľov a mecenášov tohto bulvárneho plátku pre pseudointelektuálov, ich pohŕdanie svojimi vlastnými čitateľmi (budúcimi voličmi) prerazila ďalšie dno…
. . .

Drahí piatelia,
detaily o raketovej kariére T.Druckera, o jeho prudkom vystrelení nahor a strmhlavom lete k povrchu zemskému sa dočítate v mojom staršom článku:

Drucker HLÁSna trúba SMERu trúbi falošne

Ak boli očkované, nie je ich škoda

11.04.2024

Igor Matovič dal status o pohrebe dievčat z Ľubovne a troll bez tváre mu napísal, že ak boli očkované, nie je ich škoda. Hnus. Ale troll menom Chodiaca katastrofa píše s účelom postupne, plíživo v ľuďoch stierať hranice, aby v nich zahlušili citlivosť na informácie, fakty, dobro. Vlastnosti ako ľudskosť, súcit v ľuďoch potierať a vnášať nenávisť, agresiu. Človek, [...]

O Dankovi píše arogantný Bárdy, Matoviča zamlčal

26.02.2024

Šéfredaktor Aktualít sa dnes pustil do Andreja Danka a SNS. Peter Bárdy však všetky fakty čerpal z investigatívnej práce I.Matoviča, ktorému sa nielen, že nepoďakoval za to, že robí za nich náročnú prácu, ale on Igora v celom článku ani len nespomenul. Je Peter Bárdy plagiátor? Posúďte sami: P.Bárdy píše: „Veď kto vie v noci zbúrať semafor, nezavolať [...]

Matovič zjednotil PS+Smer +novinárov cez Šimkovičovú

22.02.2024

Fico aspol radi dávajú Matoviča a jeho hnutie do jednej kopy s progresívcami, s prezidentkou. A všetky liberálne médiá podľa nich vraj píšu v jeho prospech. Už 3roky sa deje presný opak. V Aktuality, SME, DenníkN takmer denne Matoviča doslova šikanovali. A stále to pokračuje. Komentáre v Aktualitách, okrem šéfredaktora Bardyho, pravidelne venuje Matovičovi ešte [...]

blinken

Vojaci USA odchádzajú z Nigeru. Krajina sa zbližuje s Ruskom

20.04.2024 06:07

Spojené štáty v piatok súhlasili so stiahnutím svojich viac ako 1000 vojakov z Nigeru a ukončením svojej prítomnosti v tejto krajine.

kastiel cunovo

Mestá a obce kritizujú nápad rezortu kultúry. Odkazujú: predaj pamiatok je zložitý, novinky situáciu zhoršia

20.04.2024 06:00

Rezort pripustil, že nemá v rozpočte vyčlenené prostriedky na ich kúpu a doteraz si predkupné právo neuplatnil ani raz.

Russia International Women's Day

Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

20.04.2024 06:00

Ukrajinci tvrdia, že zlikvidovali viac ako 450-tisíc Rusov. Moskva však hovorí len o 6-tisícoch svojich padlých. K reálnemu údaju sa asi priblížila BBC.

Mária Benová

Vyštudovala som psychológiu na Trnavskej univerzite. V praxi som sa venovala väzňom a narkomanom. Som vydatá a mám 4 deti. Hrám na klavíri, rada čítam a chodím do prírody. Kandidovala som vo voľbách do NRSR za OĽaNO s č.100. fb.com/PhDr.Maria.Benova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 215
Celková čítanosť: 2831666x
Priemerná čítanosť článkov: 13171x

Autor blogu