Založ si blog

Blaha sa chvastá, že najal Kočnerovu opičku

V aug.2019 zadržala pri domovej prehliadke polícia mobilné telefóny M.Jankovskej a ďalších 5 sudkýň a sudcov, s ktorými M.Kočner intenzívne komunikoval. Na jedného (žeby privilegovaného?) sudcu sa však pri tejto akcii zjavne „pozabudlo“. Do centra pozornosti médií (no stále nie vyšetrovateľov) sa tento ctihodný sudca dostal až o celé 2 mesiace neskôr. Chybou v systéme totiž bolo, že sa do investigatívnej práce nečakane zahryzol i jeden menší spravodajský portál…

17.okt.2019 Pavol Rábara pre Postoj.sk:
Premlčanie prípadu objednávky vraždy Sylvie Volzovej, účinná ľútosť pre Ladislava Bašternáka, ale aj Božie mlyny, ktoré melú… To sú niektoré z tém, o ktorých sa obvinený M.Kočner rozprával od okt.2017 do jari 2018 s D.Lindtnerom, predsedom Okr.Súdu Bratislava III. Vyplýva to z mobilnej aplikácie Threema. David Lindtner je jednou z postáv, o ktorej sa doteraz v súvislosti s Kočnerom nehovorilo, nie je ani medzi sudcami, ktorým polícia vzala mobilné telefóny pre podozrenie z kontaktov na Kočnera. Obaja si však podľa Threemy vymenili okolo 200 správ. Z ich komunikácie vyplýva, že sa minimálne raz stretli a viackrát si volali. Komunikácia medzi Kočnerom a Lindtnerom v aplikácii Threema sa začala 3.okt.2017:
DL: „Toto som nový ja. D.“
MK: „Tak to je super. Len kua neviem ktorý D? 😁
DL: „Dl“
MK: „Tak už sme spárovaní, ale stále neviem s kým. 😜 Dop…e keby si napísal DL, tak viem. Ale DI som fakt nemohol uhádnuť 😜
DL: „Bál som sa, že si budeš myslieť, že ti píše Lipsic😂
MK: 😜😜😜
V Threeme mal Kočner D.Lindtnera označeného ako DAVID ALIAS. Sudca Lindtner tak začína komunikáciu s Kočnerom len pár dní po tom, čo vtedajší policajný prezident Tibor Gašpar potvrdil, že Kočner bol obvinený z trestného činu neodvedenia dane a poistného, ktorý súvisí s kauzou hotelov na Donovaloch… Kočner sa začiatkom komunikácie Lindtnera pýta, či pozná na svojom súde „nejakú Onuferovú“. Riešil totiž svoj spor o dom v Bernolákove, ktorý kúpil od Denisy Pávekovej z kauzy Technopol. Sudkyňa Dáša Onuferová naozaj pôsobí na Okr.Súde Bratislava III, rozhoduje v občianskej agende. Kočner predsedovi súdu píše:
„Lebo ja myslím že by mala zamietnuť žalobu
Maťo Ťa s tým kedysi molestoval, ale už nie je na tom zainteresovaný
Dom je teraz môj
Dnes vypovedal notár a potvrdil že za dom BOLO ZAPLATENÉ. Oni tvrdia že nie😜
Zhruba o 2 týždne sa Kočner opäť ozval D.Lindtnerovi s otázkou, či „sa kolegyne pýtal na ten dom“.
DL: „👍“
MK: „Vďaka“
O 2 dni nato sa podľa Threemy Kočner s Lindtnerom vo veci domu aj stretli, schôdzku inicioval Kočner. Ten mu miestami aj lichotí. Podľa Kočnera sa o D.Lindtnerovi hovorí ako o budúcom gen.prokurátorovi. „Silno podporujem,“ dodáva Kočner. Lindtner mu na to píše, že to „by musel byť najprv prokurátor a musel by som mať názory konformné s mainstreamom. Čo nemám 😂
Ihneď po stretnutí s D.Lindtnerom na pumpe píše Kočner správu svojmu právnikovi: Dom vyhráme.“
Kočner sa neskoršie pýtal D.Lindtnera aj na ďalšiu sudkyňu, bolo to vo feb.2018: „Ahoj. Dr.Kukučková je ako? Dík,“ píše Kočner. Potom si – zrejme o nej – volajú.
MK: „A aspoň rozumie robote?“
DL: „Rozumie“
MK: „Tak to stačí“
DL: „Ok👍
Viera Kukučková je sudkyňa taktiež na Okr.Súde Bratislava III, rozhoduje v obch.sporoch.
Na konci okt.2017 sa Kočner pýta Lindtnera, či je vražda v štádiu prípravy z r.1997 premlčaná, respektíve podľa ktorého Trest.Zákona sa má v takomto prípade postupovať. Reč bola o údajnej objednávke vraždy Sylvie Volzovej, ktorú si mal u Černáka objednať bývalý riaditeľ Markízy Pavol Rusko, zatknutý 23.okt.2017. Polícia sa prípadu začala venovať po výpovedi doživotne odsúdeného Mikuláša Černáka. Lindtner napísal Kočnerovi svoj právny výklad k tejto veci, ten sa mu za radu poďakoval. Predseda súdu k tomu ešte neskôr dodal komentár: „Ale na to, aby niekoho po dvadsiatich rokoch na 10 rokov zavreli na základe obvinení niekoľkonásobného vraha a jeho poskokov, ktorí sa chcú dostať na PP na slobodu, to pri dnešnej úrovni strachu prokurátorov a sudcov z politického, mediálneho a médiami umelo vyvolaného spoločenského tlaku úplne stačí. Preto je na Slovensku na mieste Hemingway – Komu zvonia do hrobu……komukoľvek.“
V decembri poslal Kočner Lindtnerovi cez Threemu odkaz na nález Ústavného súdu z 31.aug.2017 a poprosil ho, nech si ho pozrie a potom mu zavolá. Išlo o verdikt, ktorého súčasťou bolo konštatovanie Ústavného súdu, že účinná ľútosť sa nedá použiť pri vratkách DPH.
DL: „Tak ako som vravel. Tento nález je podľa mňa zákonný a logický. Ten ich prvý nález z r.2011 bol nezmysel, nemal oporu v zákone a B. sa na to spoľahol.“
MK mu vzápätí telefonuje. Pod písmenom „B.“ mysleli Ladislav Bašternák, ktorý si chcel vo svojej daňovej kauze uplatniť účinnú ľútosť a zaplatil škodu 1,7 milióna eur, ktorú si neoprávnene ako vratku DPH vypýtal od štátu. Lenže Gen.Prokuratúra po spomínanom náleze Ústavného súdu zastávala názor, že na takýto podvod sa účinná ľútosť nevzťahuje, takže Bašternák čelil súdnemu procesu. K tejto téme sa Kočner a Lindtner ešte raz vrátia, keď Kočner píše predsedovi súdu, že Ústavný súd sa chystá urobiť zjednocujúce stanovisko k účinnej ľútosti. „Som zvedavý, k akým záverom dôjdu,“ napísal. „No po tomto, čo sa tu stvára, nepochybujem, že sa priklonia k tomu neskoršiemu nálezu. Navyše ten je právne čistejší,“ vysvetľoval Lindtner. Kočner sa tak utvrdil, že Bašternákov obhajca, advokát P.Filip, tento prípad nezvládol.
MK: „Keby on (Marek Para, pozn. red.) robil BL202 a nie ten truľo Filip, tak by to nebolo tak, ako to je.“ napísal Kočner koncom februára N.Bödörovi. Paru nazval právnym géniom. BL – 202 je eseročka L.Bašternáka, ktorá obchodovala s realitami.
Kočner s predsedom súdu D.Lindtnerom neriešili len ťažké právne témy… Písali si aj na 2.deň po medializácii vraždy novinára J.Kuciaka…
MK: „Čo hovoríš na toto waterloo? Opozícia sa hrá na svätú inkvizíciu.“
DL: „Už si z toho vonku. Už je v tom kalábrijská mafia👹. Bol si aktuálny iba jeden deň. Fico je lepší terč 😂. Asi starneš 😂.“
MK: „Kua ale o chlp. Troška ma to lízlo.“
Žoviálne si písali aj o 2 týždne neskôr, keď sa v médiách pretriasalo stretnutie šéfa koaličného Mosta Bélu Bugára s Kočnerom na Maldivách.
DL: „Takže ty si ten plán vymyslel. Šikovný😄
MK: „Spomeň si a zalov v histórii. Sundal som 2 vlády. Mečiarovu – revolúciou v Markíze, Radičovej – raňajkami Sulíka, no a teraz som sundal Ficovu – dovolenkou s Bugárom. To ma naučil George“
DL: „Nie. Nesnaž sa svojou skromnosťou zamaskovať realitu. Začínam si dôvodne myslieť, že to ty si naučil Georga😘
Začiatkom apríla sa Kočnerovi opäť ozval Lindtner, pričom si uťahoval z hnutia #AllForJan:
DL: „Zomrel Pavol Paška. Zabili ho novičokom vyrobeným v tajných slovenských laboratóriách ruských spravodajských služieb asi Putin, Fico, Kaliňák, Kováčik, Gašpar a ešte asi aj ďalší. Asi trochu aj Assad, Kim Čong Un Erdogan a teta Margita z Chochoľnej. To je ďalší priamy útok na demokraciu. Teraz už skutočne treba vyjsť do ulíc. AllForPaľo🤘“
DL dodal: „Tvoje mlčanie svedčí o tom, že aj ty patríš do okruhu potenciálnych držiteľov infarktového novičoku“.
MK: „😁😁😁Je to paradox, že on, čo kedysi vládol zdravotníctvu, ČAKAL na operáciu…“
DL: „Božie mlyny…“
MK: „S troškou karmy… Inak Boh sa v poslednej dobe na Slovensku dosť rozbehol.“
DL: „Pretože ho ľudia prestali brať vážne. A to je veeeľká chyba.“
MK: „Zaujímavý postreh. Ale vyzerá byť pravdivý.“
DL: „Stačí trocha pokory a uvedomenie človeka, že na svete proste nie je vedúcim zájazdu.“

19.okt.2019 SME.sk:
Ako to bolo s komunikáciou s Kočnerom? Vysvetľuje D.Lindtner v rozhovore:
SME: Je zverejnená komunikácia z Threemy medzi vami a M.Kočnerom pravdivá?
DL: „Môžem potvrdiť, že takáto komunikácia prebehla. No neviem ju verifikovať doslova…“
SME: Sedí však, že ste sa s ním rozprávali o témach a sporoch, ktoré sú v zachytené prepisoch?
DL: „Áno, minimálne v tomto kontexte to môžem verifikovať. Sú tam právne názory, ktoré zastávam.“
SME: Prečo ste s ním riešili takéto veci? Rozprávate sa o prípade podnikateľa Ladislava Bašternáka, objednávke vraždy Sylvie Volzovej či dokonca jeho kauzách na súdoch.
DL: „Komunikácia s ľuďmi ma napĺňa a obohacuje môj pohľad na svet. Denne mám desiatky hovorov alebo SMS a množstvo ľudí ma kontaktuje, aby som im povedal svoj právny názor. A ja som rád, keď sa oň ľudia zaujímajú. Ak viem, tak poradím. Takisto som komunikoval aj s p.Kočnerom. Poznám sa s ním 12, možno 15 rokov, skutočne presne neviem.“
SME: Ako ste ho spoznali?
DL: „Narodil som sa v Bratislave, vyrastal som tu a vyštudoval právnickú fakultu. Mám tu množstvo kamarátov. Sú to ľudia z rôznych oblastí spoločenského života, mnohí sú významnými osobnosťami, lekármi, právnikmi, umelcami. Pozývajú ma na rôzne akcie, na ktoré rád chodím a stretávam sa opäť s ďalšími ľuďmi.“
SME: Moment, keď ste takto spoznali M.Kočnera, si už nepamätáte?
DL: „Neviem, naozaj. Nebola to totiž pre mňa udalosť, ktorá by vyvolala nejakú emóciu. Pamätám si presne, kde som sa 1.raz stretol so svojou ženou či dobrými priateľmi, ale toto pre mňa nebolo také významné.“
SME: Správy medzi ním a vami však zrejme neboli ničím výnimočným.
DL: „Všetci o mne vedia, že p.Kočnera poznám. Dočítal som sa, že som si s ním vymenil 200 správ. Môže byť, komunikoval som s ním cez Threemu, ale aj iným spôsobom – klasickými SMS či cez WhatsApp. Naozaj komunikujem s mnohými ľuďmi zo všetkých spoločenských tried. Ľudí rozdeľujem na kamarátov, priateľov – ktorí sú blízki môjmu srdcu a potom ľudí, ktorí sú cudzí – známi alebo neznámi, p.Kočner pre mňa bol len cudzí známy.“
SME: Nenapadlo vám, že by vás ako predsedu súdu mohol zneužívať?
DL: „p.Kočnera poznám 12-15 rokov, predsedom súdu som posledné 4 roky. Myslím si, že pán Kočner ma rešpektoval a pozná moje hranice, ktoré sú veľmi striktné. Sú nimi zákon a spravodlivosť.“
SME: Pýtal sa vás však aj na konkrétne mená 2 sudkýň z vášho súdu, Dášu Onuferovú a Vieru Kukučkovú, ktoré evidentne rozhodovali jeho kauzy.
DL: „Musím povedať, že to, čo odznelo, poškodilo moje kolegyne, ktoré si mimoriadne vážim, p.Kukučková je odborníčka, ktorá je absolútne nezávislá a neovplyvniteľná sudkyňa. To isté platí pre dr.Onuferovú, ktorá je taktiež úžasnou ženou. Obidve sa ocitli pre komunikáciu v zlom svetle, čo ma veľmi mrzí a nesiem za to plnú zodpovednosť…“
SME: Prečo ste sa o nich s Kočnerom vôbec bavili?
DL: „Čo sa týka dr.Kukučkovej, p.Kočner sa ma pýtal, či je alebo nie je dobrá. To bola jediná hranica, po ktorú vedel, že u mňa môže ísť… Pýtal sa ma aj, či poznám nejakú Onuferovú a povedal som, že áno. Ďalej sa pýtal, či som za ňou bol a komunikácia ukazuje, že som poslal vztýčený palec. Nebol som však za ňou. Nebol som za nikým, nikdy to ani nerobím, čo potvrdzuje vyjadrenie mojich kolegýň. Týmto ľuďom stopercentne dôverujem.“
SME: A to mu stačilo? Viac sa na nich nepýtal?
DL: „Neviem to s istotou potvrdiť, ale myslím si, že s týmto bol p.Kočner spokojný. Ďalej už neviem, ako to dopadlo, pretože ani o jeden z prípadov, ktoré tieto kolegyne riešili, som sa nezaujímal. Následne si však pamätám, že mi v nejakom čase, neviem už kedy, napísal o niekom vulgarizmus. Neviem, na koho presne to bolo, ale bolo to na niekoho konkrétneho zo súdu.“
SME: Viete, ako na vašom súde dopadli prípady, ktoré ho zaujímali?
DL: „Neviem, ale myslím si, že z dôvodu vulgarizmov, ktoré smeroval na adresu súdu, sa domnievam, že zrejme nie v jeho prospech.“
(Spor o dom v Bernolákove je momentálne na odvolacom súde. Na Okr.Súde Bratislava III však bol rozhodnutý v prospech Kočnera, pozn. red.SME).
SME: Musíte predsa vedieť minimálne zo zverejneného článku postoj.sk o Threeme, že Dáša Onuferová rozhodovala v spore o bytový dom v Bernolákove, o ktorý mal Kočner záujem.
DL: „Áno, to už viem, ale o prípade som sa neinformoval. Tak, ako som sudkyne nijako ani neovplyvňoval.“
SME: Písali ste si s Kočnerom aj o iných konkr.kauzách, ktoré sa ho týkajú?
DL: „Neviem už presne, či sme sa nerozprávali aj o zmenkách. Zrejme však nie, nakoľko sa zmenkovému právu nevenujem.“
SME: Overiť by sa to dalo, ak by ste si pozreli archív starých správ. Máte ich ešte v mobile?
DL: „Mobil som nezahadzoval, no Threemu som už menil asi 10-krát…“

20.okt.2019 Pravda.sk/TASR:
Štvorica sudcov Okr.Súdu Bratislava III vyzýva D.Lindtnera na odstúpenie z funkcie predsedu súdu: „Podľa zverejnenej komunikácie medzi vami a M.Kočnerom, ktorá je súčasťou trest.spisu a sám ste ju potvrdili, boli hrubo porušené etické princípy vyžadované na post predsedu súdu a zakotvené v zákone o sudcoch,“ uvádza sa vo výzve. Sudcovia pripomenuli, že túto komunikáciu D.Lindtner následne neprípustne bagatelizoval v mediálnej reakcii. Štvorica sudcov tvrdí, že ďalšie zotrvanie D.Lindtnera na poste predsedu súdu je z týchto dôvodov pre nich neakceptovateľné. Pod výzvou sú podpísaní sudcovia Maroš Fekete, Ivana Fekete, Ivan Bartek a Karol Posluch.

21.okt.2019 Postoj.sk/TASR:
David Lindtner sa vzdal funkcie predsedu Okr.Súdu BA III, uviedol minister spravodlivosti Gábor Gál. Poznamenal, že D.Lindtner sám uvažoval spôsobom, že donesie abdikačný list. „Ja som to prijal, pretože veci, ktoré sa udali, nie sú akceptovateľné. On je veľmi dobrý odborník, ale situáciu nezvládol a zlyhal,“ povedal Gál. Ako doplnil, sudca musí skúmať vhodnosť svojho správania aj na verejnosti, musí dbať o svoju odbornosť a zabezpečovať domnienku, že je nezávislý. D.Lindtner potvrdil svoje stanovisko, že nesie plnú zodpovednosť za to, že ako predseda súdu stratil dôveru kolegýň. „Preto som ministrovi spravodlivosti dnes doručil moje písomné vzdanie sa funkcie predsedu Okr.Súdu BA III,“ uviedol pre TASR sudca Lindtner.
Komunikáciu s Kočnerom vysvetľoval už skôr i v rozhovore pre SME:
Lindtnerovi polícia nevzala mobilný telefón, ako to spravila v lete iným piatim sudcom a jednému prokurátorovi.
DL: „A načo by im bola moja komunikácia s pánom Kočnerom tohto typu? Mňa nediskredituje samotný obsah, ale to, že som si s ním vôbec písal. Diskredituje ma to z pohľadu verejnosti a možno aj z hľadiska osobnej integrity.“
DL: „Pokiaľ by som mal čo i len tušenie, že tento človek okrem svojej kontroverznosti bude obvinený vo veci objednávky vraždy dvoch mladých ľudí, správal by som sa inak. On však bol stále obviňovaný.“
Z Threemy vyplýva, že Lindtner sa minimálne raz s Kočnerom osobne stretol.
DL: „Áno, mali sme aj jedno stretnutie. Bolo to v aute, kdesi na parkovisku, naozaj si už nepamätám kde,“ reagoval pre SME, pričom podľa neho to bola „normálna debata o živote, o spoločenských problémoch. Chcel tiež vedieť od jedného môjho známeho, či by mohli mať nejaký obchodný vzťah alebo nie. Ja som to známemu povedal a on reagoval tak, že s týmto človekom nechce mať nič spoločné.“

24.okt.2019 zatiaľ stále ešte aktívnemu sudcovi D.Lindtnerovi poslali novinári Peter Sabo a Marek Vagovič z redakcie Aktuality.sk 6 otázok:

  • 1. Vo svojich majetkových priznaniach uvádzate, že v r.2015-2018 ste ušetrili takmer celú mzdu – vaše jediné príjmy. Ako je to možné, ak bola vaša manželka v tomto období na materskej dovolenke a iné príjmy neuvádzate?
  • 2. Prečo vo vašom majetkovom priznaní nefiguruje dom, ktorý vlastníte na polovicu so svojou manželkou? Akú hodnotu má tento dom, respektíve za koľko a od koho ste ho kúpili?
  • 3. Od koho a z akých peňazí ste v r.2006 kúpili byt v Bratislave, ktorý nie je zaťažený hypotékou?
  • 4. Kedy, od koho a za koľko ste kúpili autá MercedesML, PorscheCayenne, BMW520 a LandRover, ktoré využíva vaša rodina? Kúpili ste ich v hotovosti alebo na lízing? Ak áno, aké sú mesačné splátky?
  • 5. Koľko stálo oblečenie a doplnky, ktoré nosíte – napr. topánky značky Tod’s, hodinky Tag Heuer alebo sako od dizajnérskej značky?
  • 6. Aký je príjem vašej manželky – učiteľky, ktorá bola od r.2011 na materskej dovolenke?

… Odpoveď od D.Lindtnera dostali mailom až o pár dní, ale už na 2.deň prebehla médiami nečakaná správa…

25.okt.2019 Postoj.sk:
Po tom, čo sa sudca David Lindtner v pondelok vzdal funkcie predsedu Okr.Súdu, požiadal dnes aj o prerušenie výkonu funkcie sudcu. Ministrovi G.Gálovi Lindtner oznámil, že „sa tak rozhodol na základe vnímania aktuálnej spoločenskej situácie i toho, ako sa v súčasnosti spoločnosť pozerá na morálnu integritu“ sudcovského stavu. Ministerstvo oceňuje jeho krok, vidí v ňom snahu o prinavrátenie dôvery v justíciu: „Lindtner je zatiaľ jediným sudcom, ktorý sa v dôsledku medializovaných informácií sám na vlastnú žiadosť rozhodol prerušiť výkon funkcie sudcu…“

15.sep.2020 na scénu vstupuje i poslanec Ľ.Blaha statusom:
„Mám smutnú správu pre celú bratislavskú liberálnu kaviareň, osobitne pre pani europoslankyňu Nicholsonovú – oznámte jej to prosím šetrne, mohla by prepuknúť v plač:
1. Špeciálna prokuratúra na podklade mojej sťažnosti ZRUŠILA obvinenie…
2. NAKA proti mne konala na podnet koaličnej političky Lucie Nicholsonovej…
4. Od 1.momentu bolo jasné, že som žiaden ideozločin nespáchal. Nikdy. Som ľavičiar a mojou povinnosťou nie je kopať do socializmu ani preberať americkú propagandu.
5. Špeciálna prokuratúra to našťastie musela uznať, najmä vďaka mojim advokátom Robertovi Kaliňákovi a Dávidovi Lindtnerovi, ktorí právne zastupujú SMER a sformulovali nepriestreľnú profesionálnu právnu sťažnosť. Ďakujem za to! …“

16.sep.2020 Aktuality.sk:
Fakt, že D.Lindtner naozaj robí pre ficovcov, pre Aktuality.sk potvrdil aj R.Kaliňák. Ten si ho mal prizvať na spoluprácu potom, čo sa stretol s jeho prácou. Tvrdí, že odchodom D.Lindtnera zo sudcovského stavu prišla justícia o jedného z veľmi kvalifikovaných predstaviteľov: „Považujem ho za mimoriadneho odborníka… Spýtal som sa ho, či by na niektorých veciach so mnou nespolupracoval, keďže som na 16 rokov vypadol z aktívnej advokácie,” poznamenal Kaliňák pre Aktuality.sk. A hoci rozhodnutím Slovenskej advokátskej komory má Lindtner momentálne pozastavený výkon advokácie, exminister vnútra s ním plánuje spoluprácu aj naďalej: „Budem rád, keď ma bude v niektorých občianskych veciach zastupovať aj on,” skonštatoval. Zároveň má pokračovať aj ich nasadenie v niektorých podaniach, ktoré SMER pripravuje: „Tá spolupráca môže vyrásť na intenzívnejšiu.” Kaliňák nemá pritom problém s tým, že si Lindtner ako sudca písal s Kočnerom…

  • Článok Aktuality.sk bol Aktualizovaný 14:29 o stanovisko podpredsedu NRSR J.Šeligu:
    Ten na FB upozornil, že D.Lindtner má pozastavený výkon advokácie: „Ako to teda Blaha myslel, keď hovoril, že jeho advokátom je Lindtner? Poskytuje Lindtner advokátske služby, hoci v čase pozastaveného výkonu to nemôže robiť? Pán Lindtner by sa mal vzdať funkcie sudcu, ak sa chce venovať advokácii. Ak sa chce venovať advokácii, má sa jej venovať v súlade so zákonom – teda nie keď je mu výkon advokácie pozastavený.“ Aj preto sa chce obrátiť v tejto veci na Slov.Advokát.Komoru. Tá sa má podľa J.Šeligu zaoberať touto témou: „Nehovoriac o tom, že táto situácia nám ukazuje, že musíme zmeniť zákon, pretože sudca má byť sudcom a advokát advokátom a nie všetko dokopy a každý deň niečo iné…“
  • Zamyslenie na záver: NESÚHLASÍM s p.Šeligom!!! Nie je pravda, že p.Lindtner by si mal rozhodnúť, či chce byť sudcom alebo advokátom, p.Lindtner už vyše roka nemal byť ani sudcom ani advokátom! Pokým sa mu nepodarí vyvrátiť silné podozrenia, že s M.Kočnerom komunikoval o jeho živých prípadoch. Súdna Rada ako aj S.A.K. by mali v záujme očisty justície bezodkladne urobiť všetky kroky potrebné k tomu, aby dovtedy mohol súdnu sieň sledovať akurát tak pred TV obrazovkou.

O Dankovi píše arogantný Bárdy, Matoviča zamlčal

26.02.2024

Šéfredaktor Aktualít sa dnes pustil do Andreja Danka a SNS. Peter Bárdy však všetky fakty čerpal z investigatívnej práce I.Matoviča, ktorému sa nielen, že nepoďakoval za to, že robí za nich náročnú prácu, ale on Igora v celom článku ani len nespomenul. Je Peter Bárdy plagiátor? Posúďte sami: P.Bárdy píše: „Veď kto vie v noci zbúrať semafor, nezavolať [...]

Matovič zjednotil PS+Smer +novinárov cez Šimkovičovú

22.02.2024

Fico aspol radi dávajú Matoviča a jeho hnutie do jednej kopy s progresívcami, s prezidentkou. A všetky liberálne médiá podľa nich vraj píšu v jeho prospech. Už 3roky sa deje presný opak. V Aktuality, SME, DenníkN takmer denne Matoviča doslova šikanovali. A stále to pokračuje. Komentáre v Aktualitách, okrem šéfredaktora Bardyho, pravidelne venuje Matovičovi ešte [...]

Aktuality kopú za Fica

05.02.2024

Dnes sa Bárdy z Aktualít krásne prezradil. Už to ani neskrýva. Vytešuje sa, že Matovič má tak málo percent v prieskume, lebo by sa jeho strana nedostala do parlamentu a vďaka tomu by všetky tie prepadnuté hlasy mohli Ficovi nahnať ústavnú väčšinu. A hneď nato sa teší z toho, ako protesty opozície najviac poškodili Matovičovi, lebo na nich nie je. A kope doňho. Takže vy [...]

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

Mária Benová

Vyštudovala som psychológiu na Trnavskej univerzite. V praxi som sa venovala väzňom a narkomanom. Som vydatá a mám 4 deti. Hrám na klavíri, rada čítam a chodím do prírody. Kandidovala som vo voľbách do NRSR za OĽaNO s č.100. fb.com/PhDr.Maria.Benova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 214
Celková čítanosť: 2823905x
Priemerná čítanosť článkov: 13196x

Autor blogu