Blaha sa priznal k šíreniu nákazlivej ľudskej choroby

6. januára 2021, Mária Benová, Korona info Politika

Trojkráľové priznanie pána poslanca Ľ.Blahu v 13-tich bodoch:
„Mám COVID. A tuším, kde som ho dostal. V parlamente kvôli Matovičovej mimoriadnej schôdzi 28.dec, kde nahnal nakazených poslancov.
1. Prvé náznaky nachladnutia som ucítil na Silvestra. Myslel som, že je to len nádcha. Spätne ale zisťujem že podľa oficiálnych štúdií sa prvé príznaky po infikovaní týmto vírusom zvyknú objavovať po 2-3 dňoch.

2. A viete, čo bolo 3 dni pred Silvestrom? Mimoriadna schôdza NRSR, na ktorej hlavný hygienik Ján Mikas šokujúco povolil vstup do parlamentu aj poslancom s COVIDom.

3. Samozrejme, mohol som COVID dostať aj inde, lenže problém je, že som v tomto období prakticky nikde inde nebol. Spomínate – bol lockdown, Vianoce, sedeli sme doma, maximálne nákup.

4. Rúška som stále nosil, inak to dnes ani nejde. Okrem osudného dňa v parlamente som bol iba na pohrebe svojho otca, kde bolo dokopy 10 ľudí a všetci sú buď negatívni alebo chorobu prekonali…

5. Čo z toho vyplýva? Buď COVID dostanete hocikde na ulici aj cez rúško, čo odporuje všetkým odporúčaniam našej slávnej vlády…

22.nov.2020 v RTVS poslanec Blaha: „Takýchto fotiek som si spravil asi 100…“

…alebo som to jednoducho dostal v parlamente. Kvôli Matovičovi. Nikde inde som s nakazeným človekom nebol.

6. Spomínam si, že som vtedy išiel do parlamentu len na chvíľu práve preto, že som mal obavy – dobrovoľne ísť do zamorenej budovy sa nikomu nechce. Išiel som na otočku – urobiť tlačovku za SMER, v ktorej sme odsúdili prijímanie ústavného zákona o núdzovom stave…

7. Pripomínam, že Ján Mikas… de facto umožnil šíriť nákazlivú ľudskú chorobu, čo je trestný čin.

9. Výsledok hromadnej nakazovačky sa dostavil. Som dojatý, že som mohol byť účastný tohto mimoriadneho medicínskeho pokusu. COVID vo mne výska od radosti…

10. A som zvedavý koľko novinárov, čo tam v ten deň boli, je pozitívnych, ani o tom možno nevedia…

…Parlament bol v ten deň kompletne zamorený.

11. No nič, teraz musím byť 10 dní v karanténe. Aj moja rodina. Cítim len drobné nachladnutie. Pred troma dňami som stratil čuch a kvôli tomu som šiel na PCR test…
12. Povedzte, v ktorej inej krajine sám premiér organizuje hromadné nakazovačky?
13. To len pripomínam pre prípad, že zase bude Mr. FňuČKO v najbližších dňoch plačkať na tlačovke, ako mu záleží na zdraví občanov. Je to falošné. Nikto tak neasistuje COVIDu… ako práve Matovič spolu s Mikasom.“

. . .

Pellegrini a iní superšíritelia vírusu či virálnych bludov na internete

Všetko sa to začalo vo februári. Na začiatku nekontrolovaného šírenia pandémie koronavírusu v západnej Európe bol zápas Ligy Majstrov. Ttaliansky tím Atalanta Bergamo hostil španielsky FC Valencia na 80-tisícovom štadióne San Siro v Miláne. Práve tento zápas bol dôvodom, prečo sa vírus za krátky čas tak výrazne rozšíril. Dodatočne epidemiológovia nazvali… [Pokrač.článku]

JOJka HLÁSa krivé preferencie. Koho v nich preferuje?

Najnovší prieskum preferencií, objednaný televíziou JOJ a odvysielaný 15.okt. v relácii NaHRANE, ohúril historicky najvyšším percentom hlasov pre HLAS… Agentúra Polis im 2.októbrový týždeň namerala 20,8%… Pri podrobnejšom prečítaní všetkých čísel z prieskumu však vyvstávajú vážne pochybnosti… Vedia autori prieskumu narátať do 100? Prioritne nejde…  [Pokrač.článku]

Sulík tliacha, domotal dáta, pletie 5. cez 9.

12.okt. Richard Sulík v realácii TÉMA DŇA na TA3: „Dávam si veľký pozor, aby to nešlo do tej osobnej roviny, ale vo vecnej rovine som si nikdy nenechal a nenechám zobrať možnosť povedať, čo uznám za vhodné, kedy to uznám za vhodné a komu to uznám za vhodné. Tie ostatné veci, ktoré boli na téme dňa, my s nimi súhlasíme. Veď my sme rovnako za to, aby sme bojovali…  [Pokrač.článku]