Založ si blog

CK Geissen-$ulík za naše peniaze

V utorok 23.aug. v diskusii Večer Mareka Vagoviča po otázke moderátora vtiahol prítomných divákov minister obrany Jaro Naď do zákulisia schvaľovania systému protivzdušnej obrany S300 Ukrajincom, ktoré prebiehalo začiatkom apríla.
V stredu 24.aug. ráno o tom informoval Adam Takáč na Postoj.sk:
Jaro Naď: „Všetko už bolo dohodnuté. Prišiel som s tým na koalič.radu, no neprešlo to, lebo to zablokoval Richard (Sulík). Neprešlo to 1.krát, vraj aby sme nedráždili Rusov. Neprešlo to 2.krát, vraj aby sme sa nezapájali do vojny na Ukrajine. Neprešlo to 3.krát, lebo že určite na to nebudú vývozné licencie, ktoré ale vydáva priamo Minist.Hospodárstva… Mali sme k tomu špeciálne koalič.rady a trvalo to 2týždne. Ivan Korčok na prášky, Martin Klus na prášky, Richard to blokoval. Je to tak. Potom prišiel za mnou a povedal, že to teda nebude blokovať, lebo vidí, že všetci ostatní sú za a že nájdeme cestu. No prídu tí Geissenovci a potreboval by BlackHawk vrtuľník z Minist.Obrany…“
Minister J.Naď vraví, že spočiatku bol ochotný do toho ísť, lebo chcel pomôcť Ukrajine, a ako podmienku si dal, že musí dostať na vrtuľník ofic.potvrdenie. Napokon ho aj dostal, no potom mu to podľa vlastných slov prišlo celé absurdné.
Jaro Naď: „2 dni predtým, ako mali Geissenovci prísť, som oznámil, že ten vrtuľník nedám. Jednoducho je to absurdné. A tak sme to neurobili.“

V stredu 24.aug. okolo obeda na brífingu všetko toto potvrdil
minister R.Sulík: „p.Naď mal včera možnosť preukázať, že to je proste zákerný človek a túto možnosť bez váhania využil a ja som sa k tomu vyjadril cez tlač.správu, že je to celé hlúposť. Žiadnu takúto podmienku som si nedával preto,lebo NAKONIEC s S300 aj ja osobne som súhlasil, aj Minist.Hospodárstva obratom vydalo vývoznú licenciu aaa Geissenovciii, ten prelet Geissenovcov riešila spoločnosť J&T preto,lebo oni vlastnia TV JOJ a s tou TV JOJ Geissenovci spolupracujú, predávajú ten seriál a nebudem sa ďalej k tomu vyjadrovať ako. Prekvapuje ma, že p.Naďovi to stálo za to, takto úboho hlboko klesnúť.“
Podľa R.Sulíka o tom, že J.Naď klame, svedčí aj fakt, že „Geissenovci“, ktorí na Slovensku natáčali seriál, neleteli vojenským vrtuľníkom, ale súkromným, ktorý bol poskytnutý cez TV JOJ. Agentúra SLOVAKIA TRAVEL síce preverovala možnosť zapožičania vládneho vrtuľníka a z Minist.Obrany dostali pôvodne kladnú odpoveď, avšak napokon od tohto zámeru (na poslednú chvíľu) vraj upustili.
R.Sulík: „Od človeka, ktorý má pod sebou Vojen.Spravodajstvo, považujem takéto kroky za nebezpečné a mimoriadne zákerné.“

V stredu 24.aug. po rokovaní vlády:
NOVINÁRKA: „Pán minister, ako to bolo teda s tými vládnymi vrtuľníkmi, ktoré mal Sulík prichystané pre Geissenovcov?“
Jaro Naď: „No presne tak to bolo, ako som to včera odpovedal Marekovi Vagovičovi. Ja som to nepovedal novinárom pred 4mesiacmi, keď bola tá téma aktuálna, lebo mi to prišlo trápne za Richarda Sulíka. Preto som to nepovedal. A hovorím to teraz, kvôli tomu, lebo sa to dostalo medzi novinárov, nie odo mňa jednoducho novinári to vedia. Preto aj keď ma prekvapila tá otázka včera, ja som povedal pravdu, ako to je, lebo zase si nebudem hrýzť do jazyka,keď je to vonku. A hovorím vám úprimne, nielen že prišla na vládny vrtuľník, priamo na BlackHawk, dokonca na konkrétny let, ÁNO? Mám k tomu tú žiadosť, ofic.tlačivo a keď už to bude nevyhnutné, tak zverejním aj to… Prišla žiadosť na konkrétny let, aby som poskytol vrtuľník BlackHawk na akciu Geissenovci. TO JE FAKT. A zároveň môžem povedať, že bol požiadaný aj min.vnútra Roman Mikulec, aby poskytol vrtuľník Mi171, ktorý oni mali. A zároveň bol Roman Mikulec požiadaný o štátnu ochranku pre Geissenovcov. TO SÚ VŠETKO FAKTY. Rovnako sú fakty to, prosím pýtajte sa aj ďalších členov koalície, že sme mali niekoľko koalič.rád na tému uvoľnenie systému S300 pre Ukrajinu. NIEKOĽKO. A vždy bol nejaký iný dôvod, prečo nie. Nakoniec tým dôvodom bolo, že nebude na S300 vydaná vývozná licencia, ktorú ale vydáva minister Richard Sulík. Ako mne je to trápne tu o tom vôbec hovoriť. Ja sa k tomu ani nechcem nejako vyjadrovať. Ja som o tom síce nehovoril niekoľko mesiacov, ale JE TO FAKT.“
NOVINÁR: „Minister Sulík priznáva, že bola požiadavka na vládny vrtuľník, ale že nebola podmieňovaná tou S300-kou.“
Jaro Naď: „Ale prosím vás pekne, ako…“
NOVINÁR: „Hovorí o tom, že je to zákernosť z vašej strany.“
Jaro Naď: „Áno, povedal, že som nejaký zákerný, neviemčo, ja na to hovorím, že kto nemá argumenty, používa silné slová. Ja vám hovorím, ako to bolo, a jednoducho tak to je. A je mi to trápne, lebo je mi to trápne za Richarda Sulíka…“
https://www.facebook.com/watch/?v=616042206546384

V stredu 24.aug. na Úrade vlády odpovedal aj
Roman Mikulec: „Áno, žiadal z Minist.Vnútra zapožičanie vládnych limuzín, resp. prepravy, vrátane vrtuľníka Mi171.“

. . .

Ak boli očkované, nie je ich škoda

11.04.2024

Igor Matovič dal status o pohrebe dievčat z Ľubovne a troll bez tváre mu napísal, že ak boli očkované, nie je ich škoda. Hnus. Ale troll menom Chodiaca katastrofa píše s účelom postupne, plíživo v ľuďoch stierať hranice, aby v nich zahlušili citlivosť na informácie, fakty, dobro. Vlastnosti ako ľudskosť, súcit v ľuďoch potierať a vnášať nenávisť, agresiu. Človek, [...]

O Dankovi píše arogantný Bárdy, Matoviča zamlčal

26.02.2024

Šéfredaktor Aktualít sa dnes pustil do Andreja Danka a SNS. Peter Bárdy však všetky fakty čerpal z investigatívnej práce I.Matoviča, ktorému sa nielen, že nepoďakoval za to, že robí za nich náročnú prácu, ale on Igora v celom článku ani len nespomenul. Je Peter Bárdy plagiátor? Posúďte sami: P.Bárdy píše: „Veď kto vie v noci zbúrať semafor, nezavolať [...]

Matovič zjednotil PS+Smer +novinárov cez Šimkovičovú

22.02.2024

Fico aspol radi dávajú Matoviča a jeho hnutie do jednej kopy s progresívcami, s prezidentkou. A všetky liberálne médiá podľa nich vraj píšu v jeho prospech. Už 3roky sa deje presný opak. V Aktuality, SME, DenníkN takmer denne Matoviča doslova šikanovali. A stále to pokračuje. Komentáre v Aktualitách, okrem šéfredaktora Bardyho, pravidelne venuje Matovičovi ešte [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Mária Benová

Vyštudovala som psychológiu na Trnavskej univerzite. V praxi som sa venovala väzňom a narkomanom. Som vydatá a mám 4 deti. Hrám na klavíri, rada čítam a chodím do prírody. Kandidovala som vo voľbách do NRSR za OĽaNO s č.100. fb.com/PhDr.Maria.Benova

Štatistiky blogu

Počet článkov: 215
Celková čítanosť: 2831714x
Priemerná čítanosť článkov: 13171x

Autor blogu